piątek, 12 października 2012

Dzień dobry wszystkim....

Na początek wypadałoby się przedstawić....
Dzień dobry. :) Mam na imię Marlena i właśnie piszę pierwszego posta na Nowo założonym blogu kulinarnym.
Zbierałam się i zbierałam żeby założyć jakiś zbiór swoich przepisów (na razie jest on niewielki) aż wymyśliłam, że zrobię go w formie bloga.

Moja przygoda z gotowaniem zaczęła się bardzo niedawno. Mam 24 lata i do niedawna mieszkałam z rodzicami. Mama całymi dniami okupowała kuchnie bo kocha gotowanie i pieczenie a ja nie lubię jak mi ktoś mówi co i jak mam robić więc do jej kuchni się nie zbliżałam.

Teraz się to zmieniło, wyprowadziłam się i mieszkam z narzeczonym, więc od zera uczę się gotować.
Mam nadzieję, że znajdzie się kilka chętnych osób które popatrzą na moję potyczki w kuchni....



Muszę się też nauczyć tworzyć blog, bo do tej pory nie miałam możliwości a nawet ochoty...

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz